lørdag den 26. januar 2013

SIDEN SIDST


Siden sidst har jeg, købt nye biker boots til en slik af 40kr - prismærket i bundet vidnede om en nypris til 800kr så jeg skød papegøjen! Yay for tøjparty med søde kvinder! 

 Ventet på at mine sovende påskeliljer ville vågne.... Næste gang, så køber jeg dem vågne!

Smilet over, at jeg ikke er den eneste der har svært ved vaskekælderens ståhej. En ældre mand hældte tre omgange vaskepulver i hans kogevask = voila, sæbe OVERALT! Billedet er taget lige inden vaskemaskinen åbnes og der var vitterligt en overflod af sæbe. 

Været til julefrokost på ynglings-restauranten og fejret, de fantastiske mennesker der får det hele til at ske.   
Hvad er en julefrokost uden små piller, i små poser, på bordene, ved toilettet og trappesatsen? Mint-pastiller altså! ;-)


Nydt at se, vinterens forhåbentlig sidste omgang sne, langsomt forsvinde. Jeg glæder mig stadig til forår, sol og varme. Kom hid! God weekend alle sammen. 

Ingen kommentarer: