tirsdag den 19. marts 2013

UDLANDSPRAKTIK PART ONE


Det startede i mine drømme, blev til daglige tanker og fylder nu min mave med tusinde dansende sommerfugle. Jeg drømmer om udlandspraktik på et sådant plan, at jeg ikke længere føler at andet er realistisk. Tanken om, at jeg om et år, forhåbentlig befinder mig på Filippinerne og gør det jeg er bedst til, fylder mig med glæde. 

Processen dertil er lang og starter nu, et årstid før praktikken starter. Der er nogle bump på vejen - såsom at mit uddannelses sted som udgangspunkt ikke ønsker at sende deres studerende i praktik før 3. praktik, det er dog muligt at blive godkendt i 2. praktik (som er mit ønske) hvis man har personlige og faglige kompetencer der lever op til de krav der bliver stillet gennem praktikken. Første skridt på vejen er et internationalt møde d. 5/4, dernæst er der ansøgningsfrist for den motiverede ansøgning d. 15/4 og går den igennem, indkaldes jeg til en samtale med den internationale studiekordinator. 

Jeg brænder så meget for det her... Kryds fingre for mig, så gør jeg resten af arbejdet! :)

Ingen kommentarer: