onsdag den 16. januar 2013

FODBOLD START


Har taget en gavnlig beslutning om at droppe fitness og hoppe tilbage på fodboldbanen! Første udendørstræning med det nye hold var igår og hold nu op, en kølig fornøjelse. Det var forfriskende, rart at røre bolden og med tiden er jeg sikker på, at min kondition og de små ben kan følge lidt bedre med mine idéer :) 

Dette nye, lækre træningssæt bliver min ven i nød og min redning når vejret arter sig som det gør. Med lange underdrenge indenunder og en masse varme trøjer, så er jeg fit for fight. Glæder mig til for alvor at komme igang og kan se frem til, som minimum at heppe på mit nye hold til den første kamp, d. 26! 

Overvejer du udendørs træning disse dage? Så kan jeg lige meddele at min banan og mit vand frøs til is i tasken, så ordene om, at det er en kold fornøjelse, taler højt! 

1 kommentar:

SARAHH sagde ...

Nøj, jeg savner at spille fodbold!