lørdag den 13. april 2013

UDLANDSPRAKTIK


Ansøgningsfristen er på mandag d. 15/4 og jeg har allerede afleveret min. Det var alt for nervepirrende at blive ved med at sidde og rette i den og granske min hjerne med, om den nu var god nok: dét var den! Jeg har allerede modtaget en mail om, at jeg bliver kaldt til samtale ...  det er på baggrund af dén samtale og min ansøgning, at jeg så forhåbentlig bliver godkendt til udlandspraktik. 

Min sommerfuglepark i maven er stadig i bedste velgående og alt hvad der kan krydses, er krydset!

2 kommentarer:

SARAHH sagde ...

Ih, crasher, hvor er det spændende. Altså! (Jeg må indrømme, at jeg ikke har læst de sidste par uger) men hold op, hvor bliver det spændende for dig! Jeg kan da slet ikke se, hvorfor de skulle kunne sige nej til dig <3
Held og lykke, sødeste mus.

Unknown sagde ...

Shame on you :-) Ej, jeg har heller ikke været så flittig til at skrive. Lige nu skriver jeg ikke om andet end udlandspraktik af den simple årsag, at det fylder alle mine tanker.

Kryds endelig fingre, for intet er sikkert og jeg vil det så gerne :-)

Tak for dine søde ord <3